понедельник, 13 октября 2008 г.

az in phoenician scottsdale




Pasgeleden heb ik een nagellakje van Catrice gekocht van de Limited Edition: African Beauty. Deze had het nummer C02 African Heat. In het potje lijkt hij een beetje zalmachtig met goude glitters erin. Ik was benieuwd hoe hij op mijn nagels eruit zou zien, dus had ik hem thuis meteen opgedaan. Dit is het resultaat, helaas weer niet zulke geweldige foto's...





's Avonds onder mijn bureaulamp





Overdag, bij het raam



Zoals je ziet is het een nagellak die er elke keer anders uitziet, het ligt eraan hoe het licht op je nagels valt. Overdag zie je hem wel beter als op de foto, hoor 's Avonds lijkt hij goud, maar dan wel 'licht' goud. Jammer genoeg kan je op foto's nooit de goede kleur zien.



De kleur vind ik tegenvallen, ik had een fellere kleur verwacht. Hij is eigenlijk heel naturel, niet dat naturel niet mooi is, maar ik had hem gewoon anders verwacht. Hij blijft best goed zitten. Ik denk dat er na 3/4 dagen wat stukjes begonnen af te gaan. Na ongeveer 6/7 dagen moest ik hem er wel afhalen, want toen waren er toch al wel grotere stukken af. Het aanbrengen van de nagellak gaat trouwens prima. Het heeft gewoon een normaal kwastje en hiermee gaat het prima.



Een redelijke nagellak dus, maar ik had van de kleur wat meer verwacht. Maar dat is gewoon pech hebben. Deze nagellak is te koop bij de Trekpleister/Kruidvat (niet in alle filialen) en kost 1,99 euro, heel goedkoop dus


az in phoenician scottsdale, az in peterbilt truck used, az in pet phoenix psychic, az in party private tucson.



Комментариев нет: